×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

🛑 مدارک مورد نیاز برای ارائه و دریافت هزینه بیمه عمر و حوادث/ اطلاعیه شماره ۰۲۸-۱۴۰۱ 🛑

🔷 به اطلاع کلیه همکاران شاغل در سازمان و شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم می رساند، موارد زیر جهت استفاده از بیمه عمر و حوادث، موکدا اعلام می گردد.
🔹 خواهشمند است به منظور کسب نتیجه لازم و دریافت مبالغ تعریف شده طبق آیین نامه بیمه عمر و حوادث، موارد زیر مد نظر قرار گیرد:
🔻 پس از تحویل مدارک اولیه نهایتا ظرف ۴۸ ساعت پس از حادثه، به منظور تهیه گزارش حادثه، به دفتر شرکت تعاونی کارکنان مراجعه فرمایند.
🔻 مدارک تحویلی به بیمه باید کپی با مهر برابر اصل دفترخانه اسناد رسمی باشد.
🔻 پس از ارسال پرونده از سوی شرکت تعاونی کارکنان، تمامی پیگیری ها می بایست از سوی متقاضی با مراجعه کردن به بیمه ایران و سیر کامل مراحل اداری تا دریافت غرامت انجام شود؛ در غیراینصورت شرکت تعاونی کارکنان مسئولیتی فراتر از اعلام گزارش حادثه نخواهد داشت.
🔻 در صورت فوت شخص، می بایست انحصار وراثت و شناسنامه باطل شده متوفی نیز به بیمه گر (بیمه ایران) ارائه شود.

🔶 شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم

🔻واتساپ:
https://chat.whatsapp.com/IxP70H4ZJkMFRvRMT4xFsx
🔻 تلگرام:
t.me/coqfa
🔻وبسایت:
WWW.COQFA.IR